03/18/2020 - Ügyféltájékoztató-koronavírus
Tisztelt Ügyfelünk!
A mateco global és a mateco-Hungary világszerte és helyi szinten is pontosan követi és folyamatosan értékeli az aktuális helyzetet az általunk kiszolgált üzleti területekre és beszállítókra gyakorolt hatások szempontjából. Mindezt napi szinten tesszük követve a hivatalos szervek útmutatásait. Így biztosítjuk, hogy az esetleges következményekre időben, alternatív megoldásokkal tudjunk reagálni.
Fenti szempontok fontossága mellett, első helyen kollégáink, ügyfeleink egészsége áll. Cégünk számos óvintézkedést hozott a munkatársak és az üzleti partnerek védelmére, valamint az üzletmenet biztosítására:
- Felállított és napjában többször ülésező válságstábbal biztosítjuk a gyors tájékoztatást és az előírások azonnali végrehajtását.
- Szigorú higiéniai intézkedéseket vezettük be, folyamatosan naprakész felvilágosítást nyújtunk a fertőzés megelőzése érdekében.
- Mára valamennyi üzleti utat – beleértve a belföldi ügyféllátogatásokat is – betiltottunk, a szükséges egyeztetéseket lehetőség szerint digitális útra tereltük. Ezen tilalom alól egyedül a sofőr és szerviztechnikus kollégáink helyszíni munkálatai számítanak kivételnek, számukra egészségvédelmi eszközöket (pl. egyszer használatos kesztyűt, szájmaszkot) biztosítottunk és külön figyelemfelhívás keretében tájékoztattuk őket a kötelezően betartandó eljárásrendről (egészségvédelmi eszközök használata, szükség távolság megtartása, kézfogás kerülése stb.).
- A telephelyeinken is bejárási korlátozást vezetünk be; kérjük tisztelt partnereinket a csengő használatára.
- A gépek átadása átvétele során is szeretnénk a személyes kontaktust minimalizálni, ezért azt kérjük, hogy a gépek papírjait az irattartóba a joysticket, ha lehet fertőtlenítő kendővel letörülve adjuk át egymásnak.
Biztosak vagyunk benne, hogy a fentieket Önök is biztosítják és elvárják, mégis fel kell hívjuk figyelmüket, hogy amennyiben szerviztechnikus kollégáink úgy ítélik meg, hogy a szükséges, előírt egészségbiztonsági feltételek a munkavégzés helyén nem megfelelőek, azok nem állnak rendelkezésre, úgy cégvezetésünk értesítése és jóváhagyása után, jogosultak a munkát megtagadni.
Előre is kérjük szíves türelmüket szolgáltatásaink kapcsán felmerülő esetleges késedelem miatt, ami elsődlegesen humánerőforrás kapacitások csökkenése, illetve szállítási okok (torlódások, kamionstop zónák, előre nem látható útlezárások, elterelések, szállítási kapacitásban felmerülő hiány) miatt alakulhat ki.
Az előállt helyzetet, amennyiben az szerződésszerű teljesítésünkre kihatással lesz, olyan ellenőrzési körünkön kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható (vis maior) körülményként értékeljük, mely során nem (volt) elvárható, hogy a körülményt elkerüljük, vagy az esetleges kárt elhárítsuk.
Minden tőlünk elvárható intézkedést megteszünk, hogy az esetleges negatív következményeket a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk.
Kérdés vagy észrevétel esetén forduljanak hozzánk bizalommal, s megköszönjük, amennyiben az Önök részéről a koronavírus fertőzéssel összefüggésben hozott intézkedésekről, annak cégükre gyakorolt hatásairól, s elsősorban szervíztechnikusainkra esetlegesen kihatással bíró pozitív koronavírus fertőzéses esetekről, illetve azok gyanújáról tájékoztatnak minket.
Köszönjük segítő együttműködésüket, egyben sok erőt és egészséget kívánunk az előttünk álló rendkívüli időszakhoz.
Üdvözlettel:
Farkas Csaba
Ügyvezető igazgató